sobota, 8 lutego 2014

Obsługa klienta w sklepie. Niby prosta rzecz...

W dyskusjach o handlu detalicznym w Polsce powtarzany jest argument, że atutem małych, osiedlowych sklepów jest bezpośredni, osobisty wręcz kontakt obsługi z klientem. Niestety - moje doświadczenie tego nie potwierdza. Często nie słyszę odpowiedzi na moje "dzień dobry", a personel sprawia wrażenie obrażonego samym faktem mojej obecności w placówce.

Właścicielom sklepów polecam porcję filmów szkoleniowych:

Film szkoleniowy - klient nieśmiały - szkoli sieć marketów DINO

TESCO wyprodukowało film szkoleniowy pokazujący złe i dobre postawy pracowników w konkretnych sytuacjach. Jak jest w Twoim sklepie? 



Sieć DINO tłumaczy też, jak powinna wyglądać obsługa klienta na sali sprzedaży.


Piotr i Paweł podpowiada, jakie elementy składają się na zadowolenie klientów w sklepach tej sieci:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz